Wednesday, February 4, 2009

Gureisu ^^


Ladies and gentlemen.
Beholddd.....
My japanese name :: Gureisu
Err, well actually my christian name Grace lahh since there is no direct tanslation of Phei Yee to Japanese other than P-chan.

Sigh speaking bout japan, I really miss my host families. T____T
There I go again.
私は日本の私のホストファミリーを逃す!

First family
Otousan, Okaasan, Nanaka, Ai-chan, Mik,a Michiru, Takasan, Narumu, Hiromu.
私は逃す!

Second family
Otousan, Okaasan, Yuki-chan, Akari-chan, Show-chan, Renren, Tyo, Heena, Big bro.
私は逃す!


Aunties and Uncles.
Thanks for bringing me around Kyoto and Himeji
Letting me learn more bout Japanese culture!
私は逃す!

Akari and Yuki, my two pretty twin host sista.
私は逃す!


日本私の家族および友人に ::

私は100軒の円の店で買物をすることを逃す. haha
私は朝食のためのサケまたは蒸気船が付いている米を食べることを逃す ~
私は私達が円形の1時でボーリングをすることを行った時を逃す ~
私は"を言うことを逃す; おはよう! " 毎朝ayukaに彼女が学校に行く前に ~
私はRenrenのKung Fuのパンダを見ることを逃す。
私は多くの多くのchanキティそこに逃す。
P chan あなた方皆にすぐに会う願い ~
要するに、私は日本を、特にkakogawa都市たくさん逃す!

愛と、
P- chan.

0 comments:

.. and counting

Free Web Site Counter
Free Counter

About Her

My photo
I'm pretty random. Really.

It's a loooong story

Her Followers

Her people.

  © Free Blogger Templates Photoblog III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP